måndag 29 mars 2010

Underbara dag!

Vilken känsla att inte ha så fruktansvärt ont!Måste dock påminna mig om hela tiden att inte börja städa,röja runt så att jag får ont igen men denna känsla har jag inte känt på väääldigt länge..

Det där gissandet om när Ludde kommer gick inte så bra för att det är lite knepigt att lämna kommentarer pga nått google-konto som jag absolut inte förstår mig på.Kan iallafall säga att alla gissade på att han skulle komma ihelg och så blev det ju inte.
Jag trodde att han skulle komma för det kändes hela helgen som att jag hade en stor kniv uppstucken mellan benen och upp mot magen så att det inte gick att röra sig men inte...
Så nu funderar jag verkligen hur det verkligen känns när det är på g.

Nu när jag mår så bra hade jag planer på att åka till jobbet och fixa lite försäkringspapper. Påklädd,redo och gick till bilen.Hittade inga bilnycklar,dom hade patrik med sig till jobbet så det blev inget gjort idag heller.

3 kommentarer:

  1. Spännande spännande, snart kommer han. Jag gissar på 3 april, en lördag känns som en föda barn dag:) /Linda K

    SvaraRadera
  2. Torsdag.. då kommer han! :) / Lisen

    SvaraRadera
  3. men åååååh, fan va seg han är!! tänk så hemskt om han behagar titta ut spm planerat under påsken, o jag råkar befinna mig låååångt ute skogen utan täckning?? herregud, mina tummar kommer va illa tvugna att plåstras om efter allt pressande ;D
    äh, han anländer strax ska du se!

    SvaraRadera