måndag 5 april 2010

Gällivaare.

I Lördags på dagen gick vattnet så då begav vi oss ner efter några timmar och ett samtal hit till förlossningen,när vi kommer hit så har jag sammandragningar var 3 min men som givetvis gav sig sen..Igår vid sju på kvällen började det smärta så jag trodde jag skulle dö,fick då lite piller,smärtstillande och sömntabletter men dom hjälpte ju inte ett dugg..Åter igen en natt med kraftiga värkar och ingen sömn och det har fortsatt heeela långa dagen idag. Höjdpunkten idag var när jag kollade ut på parkeringen här utanför patienthotellet och får syn på Ida och Lennies bil,ringde henne direkt och javisst!Dom var här,så då fick vi spilla några timmar med kaffe och skitsnack..
Händer det inget innan imorgon så sätter dom igång mig,inte länge kvar.Börjar få liiite hopp om att överleva,nu ska vi spela kort och sen kanske få i oss en matbit:) Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Grattis till lillpojken. Hoppas allt är bra mer och att förlossningen gick som den skulle !

    SvaraRadera