lördag 24 april 2010

Helg.

Febern har äntligen lagt sig och jag orkar vara en bra mamma,nu är det värt att vakna varenda gång Ludde öppnar ögonen!
I torsdags var vi iallafall på BVC,det gick hur bra som helst förutom att vi skulle klä av en "liten skitmaskin" naken.Han frös och skrek så jag tog upp han i famnen men vad händer då,jag och glovet får kiss och bajs på oss!Vi fick oss ett gott skratt.
Resultatet av det var iallafall att han gått från 3110 g till 3940 på två veckor och vuxit 4 cm, snart är han inte mammas lillkille nå mer och den tanken ger mig redan ångest!Vill att han alltid ska ligga i min famn och sova:)
Lilleman har varit uppe hela dagen så nu har han till slut somnat efter en tur med vagnen så nu är patrik coh hämtar pizza och film:)
Ha en trevlig lördag för det ska jag ha!

1 kommentar: