onsdag 17 mars 2010

Barnmorskan!

Idag har vi varit där,allt såg hur bra ut som helst.Lillen är startklar och ligger med huvudet så långt ner som man bara kan så hon trodde att det var på g snart.Hoppas hoppas hoppas!!!
Jag längtar till och med efter att få se hur smärtsamt det är:)
Livet är på topp just nu,till o med ryggsmärtan är härlig!

Snart kan jag och gubben sova i samma säng.. Testade att sova med han inatt men eftersom jag snarkar så groteskt mycket så hamnade han åter igen på soffan. Så imorse försökte han förklara för mig hur högt jag låter,jag viftade iväg det med en klackspark.Så himla farligt kan det ju inte vara,jag är ju en sån liten tjej. Tjii,fick jag!Nu hade han minsann spelat in mig med sin nya Iphone,h-vete att en sån liten tjej kan låta värre än en alkoholiserad fet karl!
Stackarn måste ju ha lite ångest över att ha gjort ett sånt här snarkmonster på smällen:D

Nu ska jag försvinna till soffan och läsa en gemytlig bok och fundera på hur livet kommer att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar