tisdag 23 mars 2010

Smarta Lina!

Igår och idag var min rygg sååå bra,länge sen jag känt mig så frisk! Det smärtade verkligen ingenting och jag kunde till och med stå på ett ben,många månader sen jag kunde det...
Så kommer jag på en supersmart ide,jag har hört att man kan få igång förlossningen genom att röra på sig.Yes,jag drog på mig kläder och gick ut på en redig promenad med Affe,sen hoppar jajg in i bilen och åker till pappa.Där kommer jag på att jag ska rensa lite i mina flyttlådor som jag har på hans vind. Upp och ner med kartonger,in i bilen,åka och slänga om och om igen. Nu känns det som att allt i ryggen bara blivit 100 gånger värre och jag står i valet och kvalet om jag ska skratta eller gråta! Att bara komma upp ur soffan för att gå på toa är rent ut sagt ett helvete.

Jag har förresten fått en fix ide! Jag har ju hört om gravida kvinnor som vill tugga på tegelstenar osv..Jag vill dricka bensin.Jag blir nästintill helt djurisk när jag står och tankar bilen när jag får känna lukten,vill bara trycka ner slangen i munnen,helt sjukt.. Så nu ser jag till att aldrig sätta full tank i bilen,det räcker med typ 200 kr per gång så att jag får åka och tanka ofta och känna den utsökta lukten.. Idag åkte en skoter förbi när jag var på promenad och jag var seriöst tvungen att stanna upp och bara suuuuga i mig lukten.
Nu tänker jag buffla in mig i soffan och lösa lite sudoku.
Ha en god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar