torsdag 25 mars 2010

Gissa.

Har spanat på en massa bloggar och dom flesta har en lek som man kan gissa när bebban kommer så jag tänkte köra samma sak. Jag sägs ha vänner som är sierskor men det har ju gått åt skogen för deras gissningar;D

Så nu får ni ta och gissa vilket datum Ludde kommer(om jag har några läsare vill säga;P)
Han är beräknad till 6e april och barnmorskan trodde inte att det kommer att gå över tiden eftersom han ligger så långt ner som man bara kan:)

Kan ju också ta och spy lite galla över försäkringskassan när jag ändå är i farten.. Blev nekad sjukpenning och havandeskapspenning så jag överklagade och nu visade det sig att dom lyckats slarva bort mina papper och jag måste fixa om allt,nice nice!

1 kommentar:

  1. gissar att den kommer ganska precis när som helst, innan helgen e slut så e ni tre på laestadiegatan ;D

    SvaraRadera