lördag 13 mars 2010

Husfrun Lina.

Sikket skitsnack,jag försöker och försöker men det går ju ta mig fasen alltid åt skogen! Åter igen har jag sprungit fram o tillbak till konsum 4 gånger pga jag aldrig lär mig att gå igenom alla ingredienser före baket sker.Nu ligger iallafall degen på jäsning så jag hoppas på besök ikväll över en kopp kaffe och bullar:)
Nu är det inte länge tills Kiruna If börjar spela,kommer sitta bänkad framför datorn och hålla tummar och tår!!
Det känns som att det börjar bli dags för Ludde att titta ut snart,jag orkar inte känna mig som en sprängfylld påse nå mera.Skämdes som ett djur när jag och affe var ute och promenerade,jag var tvungen att ställa mig och flåsa som om jag höll på att dö vid en uppförsbacke.Till slut kommer en större kvinna förbi mig i rask takt och kollade på mig som om det var första gången i hela mitt liv som jag gick utanför dörren.
Nu är det väl bara att ta sina vattenfyllda fötter och chorizokorvar till tår och ta sig till köket för att fortsätta husfrua sig;D
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar