fredag 21 maj 2010

Sjuk


Har haft 40 graders feber i tre dagar,har spytt ut allt jag fått in.Gråtit för att det gör så ont att spy galla,har haft såna spyattacker att det knakat i ryggen.Har inte ens orkat bära mitt lilla smultronhjärta!Inatt trodde jag att allt var över men imorse kom febern tillbaka men nu är den borta.

Idag ska Luddson till mormor och sova där över natten så att jag och patrik får sova ut, stackarn har suttit uppe med matvraket varannan timma,bytt blöjorna och stigit upp,gått ut med hunden sen till jobbet..Vill bli frisk så att jag kan hjälpa han!

Idag tänker jag iallafall åka och handla lite.


Igår gick verkligen allt emot mig,jag hade såååå ont i huvudet,nacken och ryggen så att jag inte ens kunde kolla ner mot golvet.. Så skulle jag fixa nyponsoppa som pappa var så snäll och kom med. Öppnar den där rejäla påsen med pulvret och vips så slank den ur handen och landade upp o ner på golvet!Det blev ingen nyponsoppa för mig.


Det blir spännande att se hur jag kommer klara mig utan Luddson,kommer väl somna med gråten halsen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar