måndag 3 maj 2010

Deprimerad!

Jag känner mig som en dålig mor!Kan inte amma,nått har gått snett och natten har varit hemsk!
Jag har försökt och försökt men rattarna duger inte till min lilla gubbe. Ersättning har fått vara våran räddning men jag vill ju amma...
Jag hinner absolut ingenting på dagarna,känner mig som ett osocialt as som aldrig hinner träffa mina vänner men det är kaos i mitt liv och jag har inte ens några rena kläder för att det inte ens finns tid till att tvätta.Ni får förlåta mig för att jag är i min egna bubbla just nu men det blir bra snart när vi kommer in i nån sorts dygnsrytm..
Kanske ska jag lyckats finna tid till att färga min utväxt som jag nu levt med i tre månader och inte kan se mig själv i spegeln!
Jag är inte bitter,bara lite nere.
Älskar min son över allt annat,önskar bara att det fanns mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar