lördag 22 maj 2010

Myskväll!

Idag när Luddson sover hos min mor tänkte vi mysa till det rejält,inte ofta min man nämner värmeljus men nu gjorde han det,shit!
Och hur slutade det. Han fick rejäl tandvärk,han knaprade o knaprade starkare o starkare tabletter,jag ringde mor min och vi åkte till folktandvården och hämtade penicillin.
Han fick väl en överdos av nått slag men han somnade då kl nio och han ser ut att få den sömn han är värd..
Jag däremot kan definitivt inte sova,kalla mig tragisk men fy vad jag saknar min guldklimp!
Är ändå glad för hans skull att han är där han får det han behöver.
Trodde ju att febern gett sig av men ajajaj,den kom tillbaka och jag skakade som aldrig förr..
Nu ska jag kolla lite bilder på klimpen och hoppas att jag får ro att somna.
God natt

1 kommentar:

  1. Voivoi.

    Du ska alltid råka ut för allt! :( Förstår att du saknar Ludde,men hoppa det gickbra att sova ändå!

    SvaraRadera